De eerste dagen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Joelle - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Joelle - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Joelle

10 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Na een heerlijk weekend, schrijven we even een blog! Vandaag beginnen Jelte en Frans met hun stage. Esther en ik zijn nog een dagje vrij en moeten morgen beginnen.

Afgelopen weekend hebben we onze woonplaats; Wellington verkend. We hebben de stad gezien. Zaterdagavond gingen we uit eten, (dat is veel goedkoper dan eten uit de supermarkt..), daar was het erg leuk. Het was een opening van het restaurantje en er was een live bandje. Verder hebben we genoten van het mooie weer, lekker buiten gezeten en rustig aan gedaan.

We hebben een mooi huis waar we in mogen veblijven, met veel ruimte. En we hebben een mooie, grote tuin, met 3 tuinmannen die de tuin onderhouden.;) Ook de jongens hebben een mooi appartement, met een grote televisie, waar ze voetbal op kunnen kijken (maar tussen 20.00 en 22.30 valt bij hen de stoom standaart uit ;P)

Zondag zijn we naar de kerk geweest, een kleine evangelische gemeente. We kregen een warm welkom, inclusief cadeautje! Het helpt ons ook om Zuid Afrikaans te leren, want de liedjes en de preek waren in het zuid Afrikaans.

Dit even voor nu. Binnenkort horen jullie meer over onze stages!

Liefs, J, J, F, E

  • 10 Maart 2014 - 12:49

    Oma K.:

    Ik vind het hartstikke leuk dat ik het (zij het op afstand) een beetje mee kan beleven.


  • 10 Maart 2014 - 22:33

    Oma:

    Fijn , Joëlle, dat de eerste indrukken zo positief zijn .. ik ben benieuwd naar je volgende verhaal

    goede start op de stage gewenst.

    dikke knuffel
    oma

  • 12 Maart 2014 - 18:45

    Annalies:

    Ha Joelle! Hoe is het met jou 1e stage dagen gegaan? Met jelte kan ik appen, dus daar heb ik al watmvan gehoord. Hebben jullie het goed daar? Liefs en knuffel!

  • 12 Maart 2014 - 22:48

    Jeanet:

    Hoi Joelle,

    Fijn te lezen dat je goed bent aangekomen en je plekje aan het zoeken bent. Ik heb je gemist de 1e dienst zonder jou, moest alles alleen doen! Pffff, wennen hoor. Als je het daar net zo goed doet als bij ons dan maak ik me geen zorgen.
    En neem 1 van die tuinmannen mee hier naar toe als je terug komt.

    Groeten, Jeanet

  • 09 April 2018 - 14:34

    Gijs:

    Hoe heet de evangelische gemeente? Ik zoek er nog een...

    Bvd gijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joelle

Actief sinds 04 Maart 2014
Verslag gelezen: 609
Totaal aantal bezoekers 6169

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 15 Juli 2014

Nog 1 nachtje..

Landen bezocht: